Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.
Naam: A.L.Cabboort.
Geslacht: man
Datum: 02 jul 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Nog geen problemen gehad met dit bedrijf,niet bij de installatie en niet bij onderhoudsbeurten.
Geen.
Naam: G. van Dortmont-Derijck
Geslacht: vrouw
Datum: 02 jul 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
goed
nee
Naam: Berends m
Geslacht: man
Datum: 01 jul 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zeer te spreken over de service
zeer tevreden
nee is uitstekend
Naam: Ad van de Ven
Geslacht: man
Datum: 01 jul 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
monteur constateerde dat de ketel vervangen moest worden ivm koolmonoxide. Was duidelijk in de uitleg van de meetresultaten
neen
Naam: A.v.Ekkendonk
Geslacht: man
Datum: 01 jul 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Tevreden
N.v.t.
N.v.t.
Naam: jl van Gaal
Geslacht: man
Datum: 01 jul 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Ik heb 3 maal bezoek gehad van een monteur
hier over gebeld
Naam: G. Romano
Geslacht: man
Datum: 30 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Heel goed. Adequate actie van de monteur.
Ga zo door!
Naam: MBN Hermsen
Geslacht: man
Datum: 30 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Prima
Ja, tav de administratie zou het handig zijn om meteen een mailtje te krijgen van de uitgevoerde service en dito kosten voor de materialen. In mijn geval is een afsluitring vervangen (standaard) en het expansievat. in totaal ca. 110,00 - 120,00 EUR. Hiervoor heb ik een digitale handtekening gezet, maar weet niet meer precies wat het bedrag is. Zeker omdat ik nu nog steeds geen bevestiging heb ontvangen van de uitgevoerde werkzaamheden...
Naam: Nijhof
Geslacht: man
Datum: 30 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Goede ervaring. Service conform afspraak, monteur was keurig op tijd.
De tijdsperiode waarin de servicemonteur zou kunnen komen (tussen 08.00 en 13.00 uur) mag iets exacter zijn bijvoorbeeld 2 of 3 uur.
Naam: Frank Jankowski
Geslacht: man
Datum: 30 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Nieuwe verwarmingsketel, probleem met aansluiting werd in tweede instantie opgelost. Nu twee maanden later bleek de thermostaat van het zwembad niet aangesloten te zijn, los draadje werkt niet. Eerste dag zou er terug gebeld worden, geen antwoord. Dinsdag weer gebeld en meteen eenafspraak. Door Rob goed opgelost. Alles werkt nu naar wens.
Telefoniste die het verschil niet weet tussen een kamerthermostaat en de thermostaat van een zwembad???