Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoekfunctie te sluiten.

Bekijk alle reviews van Kemkens

Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.

Onze klanten zijn zeer tevreden

Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10

8.2 / 10 van 29125 reviews

Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.

Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Vrouw krullen

Naam: A.L.Cabboort.

Geslacht: man

Datum: 02 jul 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Nog geen problemen gehad met dit bedrijf,niet bij de installatie en niet bij onderhoudsbeurten.
Wat viel u in positieve zin op?

Geen.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: G. van Dortmont-Derijck

Geslacht: vrouw

Datum: 02 jul 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

goed
Wat viel u in positieve zin op?

nee

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Berends m

Geslacht: man

Datum: 01 jul 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Zeer te spreken over de service
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

zeer tevreden

Wat viel u in positieve zin op?

nee is uitstekend

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Ad van de Ven

Geslacht: man

Datum: 01 jul 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

monteur constateerde dat de ketel vervangen moest worden ivm koolmonoxide. Was duidelijk in de uitleg van de meetresultaten
Wat viel u in positieve zin op?

neen

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: A.v.Ekkendonk

Geslacht: man

Datum: 01 jul 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Tevreden
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

N.v.t.

Wat viel u in positieve zin op?

N.v.t.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: jl van Gaal

Geslacht: man

Datum: 01 jul 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Ik heb 3 maal bezoek gehad van een monteur
Wat viel u in positieve zin op?

hier over gebeld

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
8

Naam: G. Romano

Geslacht: man

Datum: 30 jun 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Heel goed. Adequate actie van de monteur.
Wat viel u in positieve zin op?

Ga zo door!

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
8

Naam: MBN Hermsen

Geslacht: man

Datum: 30 jun 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Prima
Wat viel u in positieve zin op?

Ja, tav de administratie zou het handig zijn om meteen een mailtje te krijgen van de uitgevoerde service en dito kosten voor de materialen. In mijn geval is een afsluitring vervangen (standaard) en het expansievat. in totaal ca. 110,00 - 120,00 EUR. Hiervoor heb ik een digitale handtekening gezet, maar weet niet meer precies wat het bedrag is. Zeker omdat ik nu nog steeds geen bevestiging heb ontvangen van de uitgevoerde werkzaamheden...

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Nijhof

Geslacht: man

Datum: 30 jun 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Goede ervaring. Service conform afspraak, monteur was keurig op tijd.
Wat viel u in positieve zin op?

De tijdsperiode waarin de servicemonteur zou kunnen komen (tussen 08.00 en 13.00 uur) mag iets exacter zijn bijvoorbeeld 2 of 3 uur.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Frank Jankowski

Geslacht: man

Datum: 30 jun 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Nieuwe verwarmingsketel, probleem met aansluiting werd in tweede instantie opgelost. Nu twee maanden later bleek de thermostaat van het zwembad niet aangesloten te zijn, los draadje werkt niet. Eerste dag zou er terug gebeld worden, geen antwoord. Dinsdag weer gebeld en meteen eenafspraak. Door Rob goed opgelost. Alles werkt nu naar wens.
Wat viel u in positieve zin op?

Telefoniste die het verschil niet weet tussen een kamerthermostaat en de thermostaat van een zwembad???

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10