Wij behandelen uw klacht uiterst serieus, al is het maar omdat uw ervaringen ons de belangrijke input bieden om onze dienstverlening te verbeteren. Wij ontvangen dus graag uw advies, dat kan via ons klachtenformulier of telefonisch via 088-5050300.

Storing melden
Heeft u een storing en hierdoor geen warm water, verwarming of koeling? U wilt natuurlijk dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost. Neem bij een storing contact op met onze klantenservice via telefoonnummer 088 50 50 300 of via het formulier hiernaast.
Hoe snel zijn wij er?
Onze storingsdienst is 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar. Wanneer u telefonisch contact met ons opneemt, bepalen we samen welke urgentie uw situatie heeft. Onze deskundige en ervaren monteurs komen:
Bij een minder-urgente storing wordt aan de hand van de storing bepaalt wanneer wij bij u langskomen. Onder een minder-urgente storing valt bijvoorbeeld een kapotte kraan, kapotte radiator of vloerverwarmingskraan.
Wanneer u uw storing online bij ons aanmeldt, nemen wij zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u op, om vervolgens uw storing zo snel mogelijk in behandeling te nemen. In 2023 hebben we verder geen meldingen gehad van een storing.
Storing melden
Meld hier uw storing. Wij nemen binnen enkele werkdagen contact met u op.
Veelgestelde vragen storing en onderhoud
Als er geen warm water uit de kraan komt, is het belangrijk om te controleren of:
- er minder warm water is of dat er helemaal geen warm water is.
- er uit geen enkele kraan (ook wel tappunt genoemd) in de woning warm water komt of dat er een enkele kraan is waaruit geen warm water komt.
Warm water uit minimaal één kraan
Als er uit tenminste één kraan warm water komt of als er minder warm water uit de kraan komt, dan wordt er wél warm water aan de woning geleverd maar niet op alle tappunten. Dit duidt op een storing bij een tappunt of in de leiding die daar naartoe loopt.
Geen warm water uit alle kranen
Als er uit geen enkele kraan in de woning warm water komt, neem dan telefonisch contact met ons op via telefoonnummer 088 – 50 50 300 of vul onderstaand storingsformulier in. Controleer ook even bij de buren of zij dezelfde storing hebben. Indien dit zo is, dan is er sprake van een centrale storing en komt de monteur niet bij u thuis voor een servicebezoek, maar brengt hij een bezoek aan de centrale technische ruimte. Heeft u als enige bewoner geen warm water, dan komt er wel een monteur bij u thuis.
Heeft u in een deel van de woning geen warmte, dan is er sprake van een storing in de binneninstallatie van de woning. Dat kan een storing zijn in bijvoorbeeld in de (kamer)thermostaat, de regelaar, een klep met motor of in een onderdeel van de vloerverdeler. Neem in dit geval contact met onze storingsdienst: 088 – 50 50 300 of meld uw storing online via onderstaand storingsformulier. Er komt vervolgens een monteur van Kemkens bij u thuis om de storing te verhelpen.
Controleer of de thermostaat goed staat ingesteld. Dit doet u door de temperatuur op de thermostaat tijdelijk hoger te zetten dan de huidige temperatuur. Hierdoor kunt u na enige tijd controleren of het warmer wordt in de woning. Ook kunt u controleren of de batterijen van de thermostaat aan vervanging toe zijn. De thermostaat geeft aan wanneer de batterijen vervangen moeten worden.
Soortgelijke storing bij uw buren
Wordt het niet warmer in de woning? Vraag dan eens aan de buren of zij last hebben van dezelfde storing. Er kan namelijk sprake zijn van een centrale storing.
Meld de storing altijd bij Kemkens als er sprake is van een centrale storing of als er geen warmtelevering in de gehele woning is (en de buren wel warm water hebben). Bij een centrale storing komt er geen monteur bij u thuis. De monteur brengt dan een bezoek aan de centrale technische ruimte. Bij een storing aan uw binneninstallatie komt er wel een monteur bij u thuis.
U kunt telefonisch contact met ons opnemen via 088 – 50 50 300 of onderstaand storingsformulier invullen.
Wordt een deel van de woning niet koud, dan wordt er wel koude geleverd, maar wordt deze niet (goed) doorgeleid naar alle ruimtes. In dat geval is sprake van een storing aan de binneninstallatie.
Neem in dit geval contact met onze storingsdienst: 088 50 50 300 of meld uw storing online via onderstaand storingsformulier. Er komt vervolgens een monteur van Kemkens bij u thuis om de storing te verhelpen.
Controleer of de thermostaat goed staat ingesteld. Dit doet u door de temperatuur op de thermostaat lager in te stellen dan de huidige temperatuur. Hierdoor kunt u na enige tijd controleren of het kouder wordt in de woning. Ook kunt u controleren of de batterijen van de thermostaat aan vervanging toe zijn. De thermostaat geeft aan wanneer de batterijen vervangen moeten worden.
Soortgelijke storing bij uw buren
Wordt het niet koeler in de woning? Vraag de buren of zij last hebben van dezelfde storing. Er kan namelijk sprake zijn van een centrale storing.
Meld de storing altijd bij Kemkens als er sprake is van een centrale storing of als er een koude storing in uw woning is. Bij een centrale storing komt er geen monteur bij u thuis. De monteur brengt dan een bezoek aan de centrale technische ruimte. Bij een storing aan uw binneninstallatie komt er wel een monteur bij u in de woning.
U kunt telefonisch contact met ons opnemen via 088 – 50 50 300 of het volgende storingsformulier invullen.