Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: Hans Hermans
Datum: 21 aug 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Op tijd, aardige kerel, duidelijk, werkt goed door.
Geen
Naam: J. Eimers
Geslacht: man
Datum: 20 aug 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Servicebeurten ketel.
Weinig informatie over uitgevoerd werk. Bij vorige servicebeurten had monteur zelf stofzuigertje bij zich voor schoonmaken ketel. Dit keer niet. Daarom gebruik van onze stofzuiger aangeboden.
Naam: Ano
Geslacht: man
Datum: 20 aug 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Goed aardige monteur
Geen
Naam: R. Roovers
Geslacht: man
Datum: 18 aug 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Tot op heden ben ik tevreden.
Naam: H.C.P Hopstaken
Geslacht: man
Datum: 18 aug 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
goed, komen afspraken na
zou het niet weten
Naam: j daams
Geslacht: man
Datum: 18 aug 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Goed monteur correct
Naam: Nico de Back
Geslacht: man
Datum: 15 aug 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
De eerste keer dat ik deze service nodig had was uitstekend!
Geen mededeling gekregen over eventuele extra kosten
Naam: A. Gratton
Geslacht: man
Datum: 15 aug 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
CV fault
Try to give a better indication of the time of the visit. 8:00 to 13:00 and then arriving an hour late ties the customer to the house too long.
Naam: Kok
Geslacht: man
Datum: 14 aug 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Contact in verband met vervanging CV en vervolgens verzoek om service.
Geen
Naam: Mulder
Geslacht: man
Datum: 13 aug 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Prima service. Was de 2de controle in vier jaar. Monteur vertelde dat bij de eerste controle, 2 jaar terug, het onderhoud niet goed is uitgevoerd en dat hij dit nu dus alnog heeft gedaan.