Doorzoek onze veelgestelde vragen of kies een categorie
Meest gestelde vragen
Op basis van een grondige analyse van de veelgestelde vragen van onze klanten hebben we voor u een top 8 van meest gestelde vragen samengesteld:
Afhankelijk van de leeftijd, een juiste energiezuinige werking en uw woonsituatie kan het raadzaam zijn om de aanschaf van een nieuw toestel te overwegen.
Beschikt u over een toestel van ons, dan wordt deze tijdens het onderhoud periodiek uitgebreid nagekeken. Wordt het toestel goedgekeurd, dan kunt u ervan uit gaan dat het nog goed functioneert. Wanneer de monteur beoordeelt dat het toestel niet meer in goede staat verkeerd, dan kan hij u aanraden een nieuw toestel te overwegen. Dit kan ook voorkomen bij het vaststellen van een gevaarlijke of risicovolle situatie rondom of in het toestel. Doorgaans adviseren wij dat een toestel met een leeftijd van 12 jaar of ouder vervangen zou kunnen worden.
Kemkens geeft u graag een advies op maat. Daarvoor kunt u contact opnemen met de afdeling Verkoop via 088-5050300 of per mail verkoop@kemkens.nl.
Ja, er zijn absoluut géén kosten verbonden aan een adviesgesprek met een adviseur, mits het niet om een complete installatie gaat wanneer er nog totaal geen leidingwerk in de woning aanwezig is. De offerte is geheel vrijblijvend en blijft een half jaar geldig. Daarna passen wij uw offerte graag aan naar de dán geldende prijzen en acties. U kunt een adviesgesprek aanvragen door te bellen naar 088-5050300 of te mailen naar verkoop@kemkens.nl.
Onze storingsmonteurs staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar om uw storing op te lossen!
Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar voor cv storingen via ons algemene storingsnummer: 088-5050330
Onze monteur komt de eerstvolgende dag langs als de storing niet 'urgent' is. Bekijk onze pagina over storingen om te zien wat een niet-urgente storing is.
Onze monteur komt dezelfde dag langs als uw toestel uitvalt tussen de maanden oktober t/m februari.
Onze monteur komt direct in actie als er door de storing schade kan ontstaan aan uw spullen of de spullen van het bedrijf.
U kunt een keuze maken uit verschillende soorten onderhoudscontracten. Zo betaalt u nooit teveel voor de mate van service die u wenst en die bij het toestel past. Met ieder contract bent u ervan verzekerd dat er bij een storing snel een monteur bij u langs komt. Tevens komen onze monteurs iedere twee jaar langs voor een onderhoudsbeurt. Indien u niet goed weet welk contract het beste bij u past dan kunt u natuurlijk contact opnemen. Wij adviseren u graag.
Eens in de 24 maanden komt onze monteur bij u langs om uw toestel te controleren en schoon te maken volgens fabrieksspecificaties.
Iedere twee jaar ontvangt u van ons een bericht per post waarin aangekondigd wordt dat de monteur binnenkort langskomt voor het periodieke onderhoud. U kunt deze afspraak telefonisch laten aanpassen (bel naar: 088-5050330) of gemakkelijk zelf verzetten via Mijn Kemkens.
U kunt online uw verhuizing doorgeven.
Wij hebben ervoor gekozen om u geen cv-ketel lease, maar alleen cv-ketel koop of huur aan te bieden.
Bij leasen is uw cv-ketel na afloop van de leaseperiode uw eigendom. Dit lijkt misschien een voordeel, maar op dat moment is uw cv-ketel vaak weer aan vervanging toe. Bij ons heeft u ook bij huur de mogelijkheid om uw cv-ketel na afloop van de minimale looptijd over te nemen. Maar dat beslist u pas op het moment dat u kunt bepalen of uw cv-ketel nog naar behoren functioneert. Omdat u na de lease periode eigenaar zou zijn van de cv-ketel, is leasen tevens ook maandelijks duurder.
Een cv-ketel huren kan al vanaf € 1,- per dag! Binnen het vaste maandbedrag zijn de kosten voor aanschaf, installatie en service & onderhoud inbegrepen. Tevens is het voordeel van een huurcontract, dat deze overdraagbaar is. Mocht u bijvoorbeeld gaan verhuizen, dan kunt u uw huurcontract overdragen aan de nieuwe bewoners.
Indien u kiest om de cv-ketel te kopen, betaalt u de ketel in één keer. U krijgt bij ons de eerste twee jaar all-in garantie, na deze garantieperiode bent u in de gelegenheid een service – en onderhoudscontract af te sluiten.
Vragen op categorie:
Geen antwoord gevonden op uw vraag?
Stel dan uw vraag aan één van onze medewerkers via het onderstaande formulier.