Klantenservice Kemkens

 

Vind hier snel en eenvoudig een antwoord op al uw vragen, of neem contact op met ons.

Kemkens staat voor u klaar

Kemkens biedt u de mogelijkheid om een aantal zaken direct online te regelen, zoals het melden van een storing, een verhuizing doorgeven of het (her)plannen van een servicebezoek.

 

U kunt ook terecht bij onze Veelgestelde vragen voor bijvoorbeeld vragen over cv-ketels, onderhoud en isolatie.

 

Mocht u via onze website geen antwoord vinden op uw vraag, neem dan contact met ons op via 088-5050300 of via verkoop@kemkens.nl.

Direct online regelen

U kunt een aantal zaken direct online regelen bij Kemkens, zoals het melden van een storing, het wijzigen van uw rekeningnummer en het verplaatsen van een servicebezoek.

 

Storing melden

Meld uw storing zodat wij dit zo snel mogelijk voor u kunnen oplossen.

Wijziging(en) doorgeven

Geef uw nieuwe adres of rekeningnr. door, of zeg uw contract op.

Onderhoud verzetten

Plan onze afspraak opnieuw in wanneer het niet bij u uitkomt.

Veelgestelde vragen

 

Kies op welke manier u in contact wilt treden met Kemkens

We snappen dat iedereen een andere vorm van contact prefereert. Daarom kunt u op 4 manieren in contact treden met Kemkens:

 

Bellen

Bellen

Bel ons direct op nummer 088-5050330.

E-mail

E-mail

Mail naar klantenservice@kemkens.nl

Contactformulier

Contactformulier

Vul hieronder ons contactformulier in.

Mijn Kemkens

Mijn Kemkens

Regel uw zaken online via mijn.kemkens.nl

Onze klanten zijn erg tevreden met ons

Zij geven ons gemiddeld een 8.6 van de 10 2725
star star star star star
Bovendien beveelt 95% van onze klanten ons aan

Naar alle reviews

 

Direct contact met één van onze medewerkers?

Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

 

Naam*
Postcode*
Straat
Woonplaats
Telefoonnummer
Best bereikbaar
E-mailadres*
Opmerkingen

© 2016, Kemkens.

Alle rechten voorbehouden.