Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: h. f. Campschreur
Geslacht: vrouw
Datum: 27 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
We zijn tevreden over het werk wat geleverd is en ook de mannen waren aanspreekbaar en gaven antwoord op alle vragen.
We belden 's morgens op hoe laat ze zouden komen en dat zou na 1 uur zijn. Ze stonden voor elf uur al voor de deur omdat de andere klus korter duurde dan gedacht. Ik had graag een belletje gehad dat ze eraan kwamen. Het was wat onverwacht en dat kan verkeerd uitpakken. In ons geval niet maar het lijkt me een punt van verbetering.
Alles is goed voorbereid en besproken, we wisten waar we aan toe waren.
Naam: Hugo
Geslacht: Man
Datum: 27 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Vriendelijke service tijdens de installatie en positief dat na installatie in de ochtend wij ook nog bezocht werden door een controleur. Want de installatie moet wel voldoen aan de standaard van kemkens. De monteurs zijn eind van de middag nog terug geweest voor de laatste details en de installatie is netjes opgeleverd.
Ervaren monteurs, goede nazorg.
Naam: Van ralen
Geslacht: man
Datum: 27 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zeer tevreden over de drie monteurs hadden in korte tijd de cv kachel geplaatst en alles netjes opgeruimd.
Ga zo op deze wijze door.
Vakkundige uitleg van de adviseur.
Naam: B.S. Mei
Geslacht: man
Datum: 27 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zeer goede ervaringen
N.v.t.
Zeer goede informatie en mogelijkheden welke het beste bij de klant past.
Naam: mcgavangeloof
Geslacht: man
Datum: 27 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
zeer goed
Naam: J.Arendsen
Geslacht: man
Datum: 27 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Houdt zich aan de afspraken, is accuraat en vriendelijke werknemers.
gewoon doorgaan
Naam: Scheers
Geslacht: man
Datum: 27 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
In eerste instantie leek de nieuwe ketel goed geplaatst. Er was echter veel herrie. Er kwam iemand van de onderhoudsdienst toen bleek: een pomp was verkeerd aangesloten, het expansie vat was te klein en de buitentemperatuurmelder was zonder reden niet aangesloten. Deze euvels werden perfect gecorrigeerd.
Naam: aapm jansen
Geslacht: man
Datum: 27 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Monteur was correct .Hij vertelde wat hij aan het doen was en al mijn vragen heeft hij naar tevredenheid beantwoord.
nee
Naam: K. van Toor
Geslacht: Man
Datum: 26 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Nee
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
De service aan de ketel is prima, zoals hieronder bij de beoordeling aangegeven. De rest van de wet- en regelgeving is beneden peil. De kamerthermostaat functioneert slecht en volgens de servicemonteur een veel voorkomende klacht bij dit type van honeywell. De garantie is net komen te vervallen en de dame aan de lijn verwijst mij naar honeywell en bleef dit star volhouden. Volgens de wet- en regelgeving moet ik bij het bedrijf zijn waar ik het product koop = duidelijk meningsverschil. Zij bleef stug volhouden, dus ik heb mijn serviceabonnement ook telefonisch opgezegd, moest schriftelijk volgens deze mevrouw, echter iets wat telefonisch is overeengekomen, mag je ook telefonisch opzeggen. ook nu bleef ze stug volhouden. Al met al een negatieve gebeurtenis met een goed afloop want zij belde mij iets later terug met de mededeling dat de klokthermostaat vervangen zal worden zonder kosten, dit na overleg met ' honeywell' ?? Het serviceabonnement blijft daarom toch gehandhaafd.
leer de wet- en regelgeving goed en scheep de klant niet op een goedkope manier af.
Naam: B.Gerth
Geslacht: man
Datum: 26 jun 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Netjes. Komen afspraak na