Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: Ruijssenaars J
Geslacht: man
Datum: 22 apr 2015
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Wij zijn al jaren klant bij uw bedrijf en tevreden.
De uitleg na de installatie van de ketel ging voor ons een beetje snel. Hierbij zal ongetwijfeld de leeftijd een rol spelen. De uitleg op de display zou een beetje extra aandacht verdienen. Althans voor ons.
De wijze waarop door de heer Verhagen informatie werd gegeven was heel plezierig en straalde vertrouwen uit. Fijn om met deze rustige mensen om te gaan.
Naam: F.C.J. van Riel
Geslacht: man
Datum: 22 apr 2015
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
waren snel met contract en aanvang werkzaamheden. in werking stellen van ketel duurde drie dagen
nee
waren zeer attent bij in werking stellen van ketel, maar er moesten 4 personen in drie dagen komen om ketel goed te laten werken.
Naam: Reinier van Deutekom
Geslacht: man
Datum: 21 apr 2015
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Snel en vakkundig
Naam: Fons van de Spijker
Geslacht: Man
Datum: 21 apr 2015
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Prettig en vakkundig.
Ik heb totaal geen informatie gekregen na de installatie van de ketel.De thermostaat was niet goed aangesloten en de monteur die het daarna kwam herstellen gaf wel allerlei tips over het gebruik etc. Maar vooral dat we moesten ontluchten(vooral boven) was een onmisbare belangrijke tip. En hoe het nu zit met het jaarlijks contract etc. is me ook niet helemaal duidelijk.Kosten,garantie periode etc. heb ik geen formulieren van.
Niet speciaal.
Naam: marian hurkens
Geslacht: vrouw
Datum: 20 apr 2015
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
klant vriendelijk bedrijf
zo doorgaan
de monteur stond mij goed ter woord en goede uitleg
Naam: B. Maarssen.
Geslacht: man
Datum: 20 apr 2015
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zeer tevreden.
Wij hebben geen verbeterpunten voorhanden.
Het liep allemaal naar wens.
Naam: M.E.Foppen van kEsteren
Geslacht: vrouw
Datum: 20 apr 2015
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Aardige jonge mensen en prima gewerkt.
Ik ben tevreden
Goed voorgelucht
Naam: Gerard van Geijn
Geslacht: man
Datum: 20 apr 2015
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zoals ik al aan een medewerker heb gemeld fagelopen week, ben ik uittermate tevreden over de hele afwikkeling van het vervangen van mijn Itho Daalderop ketel. De snelheid waarmee men dit heeft uitgevoerd verdient alle lof. Ook nadat bleek dat er een minuscul klein lekje was heeft men ogenblikkelijk gereageerd. Een een woord top.
Ondanks het feit dat men alles keurig heeft opgeruimd, zou het wel heel prettig zijn geweest als ze alles ook nog hadden gezogen en gedweild. ????
De kwaliteit van de medewerkers heeft mij bijzonder aangesproken. Robin en Ramon hebben zich van hun beste kant laten zien. Ook Edwin, die normaal bij ons het onderhoud doet heeft een dikke pluim verdiend.
Naam: r vd star
Geslacht: man
Datum: 20 apr 2015
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Prima
Sneller afspraak laten maken door verkoop binnendienst
Naam: J.H. Wolters
Geslacht: man
Datum: 19 apr 2015
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Zie de opmerkingen elders, verder goed.
Moesten eerst bellen na 3 weken of de ketel nog een keer geleverd zou worden. Monteurs verschenen niet op de afgesproken tijd(uren te laat) zonder even te bellen van hoe en waarom, terwijl iedereen in het bezit is van een mobiele telefoon en 1 van de 2 zeker de tijd heeft( minder dan een minuut) om de volgende klant even te bellen dat ze wat later zullen komen met een prognose van de nieuwe tijd.
Voorlichting adviseur: Goed en degelijk verhaal, mits de € 100,- die we na plaatsing zouden ontvangen ook op tijd wordt overgemaakt aan ons.