Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoekfunctie te sluiten.

Bekijk alle reviews van Kemkens

Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.

Onze klanten zijn zeer tevreden

Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10

8.2 / 10 van 29144 reviews

Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.

Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Vrouw krullen

Naam: Bart Groenendijk

Geslacht: man

Datum: 11 mrt 2017

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Prima
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

nee

Wat viel u in positieve zin op?

Deze betreffende monteur heeft verstand van HR ketels!!

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Heines

Geslacht: man

Datum: 11 mrt 2017

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Vakkundig, vriendelijk,
Wat viel u in positieve zin op?

Enthousiaste vriendelijke medewerker

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: A. van Ham

Geslacht: man

Datum: 11 mrt 2017

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Voor zover mij bekend was dit de tweede onderhoudsbeurt. Er is dus nog niet veel te vermelden over mijn ervaring. Wel over de contractovereenkomst. Zie bij de verbeterpunten.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Het vorige bezoek van de monteur was op 2-12-2015. De datum van het jongste bezoek van de monteur was 23-2-2017. In de overeenkomst is vastgesteld dat eenmaal per jaar onderhoud wordt gepleegd. Bijna 15 maanden tussen twee opvolgende onderhoudsbeurten is dus niet volgens de afspraak. Voor een volgende onderhoudsbeurt verwacht ik de monteur wel na ca. 12 maanden aan de deur. Knuvelderlaan 9

Wat viel u in positieve zin op?

Neen.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: p.de.jong

Geslacht: man

Datum: 11 mrt 2017

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

weet nog niet
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

nee

Wat viel u in positieve zin op?

nee . pas eerste keer gebruik gemaakt van kemkens

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: A. Eren

Geslacht: man

Datum: 10 mrt 2017

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Ik ben heel tevreden met Kemkens Service. had ik maar eerder geweten, mijn vorige abo. sevice was slecht.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

zou niet weten wat.

Wat viel u in positieve zin op?

heel kundige monteur, heeft alle klachten netjes opgelost en heeft alles netjes achter gelaten. ben heel tevreden.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: jan van lith

Geslacht: man

Datum: 10 mrt 2017

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

ervaring redelijk tot goed
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Telefonisch contact met betrekking tot afspraak maken kon wel wat vriendelijker. Vraag bij voorbeeld of ik een voorkeur heb, of wanneer het mij het beste uitkomt.

Wat viel u in positieve zin op?

ongevraagd pijp vastgezet

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Ron Houet

Geslacht: man

Datum: 10 mrt 2017

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

goed
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Monteur had het zichtbaar te druk, had haast om naar de volgende afspraak te gaan. Naderhand bleek dat het water niet heet werd, hooguit de kou was er vanaf. Dezelfde middag nog 2 monteurs op bezoek gehad en werd het goed verholpen.

Wat viel u in positieve zin op?

Veel info over de afspraak

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
8

Naam: Aa habraken

Geslacht: man

Datum: 09 mrt 2017

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Was heel goed
Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Timmermans C.M.M.

Geslacht: man

Datum: 09 mrt 2017

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Zie onder bij tips
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Zorgen dat onderdelen voldoende aanwezig zijn. Wij hadden de pech dat de verwarming op zaterdag morgen uitviel (weekend) met gevolg dat er geen onderdelen besteld konden worden. Vier dagen moeten behelpen. Leeftijd 82/89

Wat viel u in positieve zin op?

Was reparatie geen aanschaf

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
8

Naam: Emiel van Beers

Geslacht: man

Datum: 06 mrt 2017

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Geweldige service
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Nee

Wat viel u in positieve zin op?

Komen de gemaakte afspraken, perfect na!

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
8