Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: Langen
Geslacht: man
Datum: 02 dec 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Probleem met CV ketel
Beide problemen die zijn opgelost waren waarschijnlijk al aanwezig bij de periodieke onderhoudsbeurt. Dat had de monteur indertijd moeten zien
Monteur is speciaal naar Eindhoven gereden om onderdeel bij groothandel te halen
Naam: WJG Renders
Geslacht: man
Datum: 01 dec 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Met de aanschaf van onze verwarmings ketel ons niet goed voor gelicht over het verschil van KOPEN of HUREN EN ZITTEN WE NOG MEERDERE JAREN VAST AAN HET KONTRAKT WIJ HADDEN NOOIT GETEKREND VOOR HUREN ALS WIJ ALLES GEWETEN HADDEN IK VIND DIT SLECHT EN NIET GOED VOOR JULLIE BEDRIJF iK VRAAG MIJ AF OF DAAR NOG IETS AAN TE DOEN IS ZONDER EEN GROTE BOETE MOETEN TE BETALEN
Betere voorlichting bij aanschaf van verwarmings ketels
zie ervaring van u bedrijf
Naam: Kronenberg
Geslacht: man
Datum: 01 dec 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Het probleem werd vlot verholpen ( kapot expansievat). In tegenstelling tot de afspraak met de telefoniste werd niet de onderhoudsbeurt uitgevoerd die gepland stond voor 16 november, maar die door ziekte van de monteur nog niet was uitgevoerd.
Het probleem werd snel opgelost
Naam: Gerie Bouwhuis
Geslacht: man
Datum: 01 dec 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Regelmatig onderhoud van de ketel. Nu ben ik gepensioneerd. In mijn vorige loopbaan als wijkbeheerder van Talis heb ik veel contact gehad met Kemkens en heb hier goede herinneringen aan.
Mogelijk volgende keer dezelfde monteur??
Prima service. Goede uitleg over werkzaamheden door de monteur.
Naam: Hermien
Geslacht: vrouw
Datum: 30 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
goed contact , ik heb zelf de datum 2 x veranderd en is goed gegaan, alleen was op de dag zelf tussen 8-10 uur afgesproken, monteur kwam 10.45 uur, dat was even lastig, ivm afspraak die ik had.
als men niet op tijd kan komen, graag even bellen!
fijn dat je zelf de datum kan veranderen
Naam: Hans Hendriks
Geslacht: Man
Datum: 30 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Redelijk goed.
Een maal onderhoud gehad. Was vergeten. De gaskraan en afvoerslang aan te sluiten. Minpuntje.
Goede service
Naam: Harreie van de Donk
Geslacht: man
Datum: 30 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Storingsmonteur was keurig op het afgesproken moment gekomen, nadat ik het probleem uitgelegd is hij een onderzoek gestart. Hij kwam tot de conclusie dat het niet aan de CV ketel maar aan de nieuwe thermostaat (Nest) lag. Hij zou dat aan het kantoor door geven en die zouden dan contact met mij opnemen. 2 dagen verder, nog steeds niets gehoord van Fa. Kemkens
Als de monteur tot de conclusie komt dat het niet aan de CV ketel, maar aan de Nest thermostaat (3 weken oud) dan verwcht ik wel dat de Fa Kemkens z.s.m. contact opneemt en verteld hoe het gaat worden opgelost.
Nee
Naam: Van Westerhuis
Geslacht: man
Datum: 29 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Goed, snelle service en correct oplossing
Vriendelijke monteur. Snelle en correcte afhandeling van lekkage door montage.
Naam: G. van den Boom
Geslacht: vrouw
Datum: 28 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Tevreden
Nee
Nee
Naam: H van Gennip
Geslacht: man
Datum: 28 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
service bezoek periodiek, daarbij is kapot onderdeel vastgesteld
nee
Deskundige en vriendelijke monteur, gaf tips over plaatsing co-meter