Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: M van oosterom
Geslacht: vrouw
Datum: 11 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Prima afspraak kunnen maken. Monteur was zeer zwijgzaam. Mijn vraag of de thermostaat goed was ingesteld werd door de monteur beoordeeld door er voor te gaan staan en te zeggen "goed" zonder verder te kijken.
nee
Ik heb een huur ketel
Naam: g.h.alberts
Geslacht: man
Datum: 11 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
betere communicatie zou wenselijk zijn
betere communicatie
snelle sevice
Naam: Joep Wijsbek
Geslacht: Man
Datum: 11 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Plezierig.
Centrale (logistieke) planning zou klantvriendelijker mogen.
Klant-en service gerichte houding van de medewerkers.
Naam: Willem
Datum: 11 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Snelle reactie op vragen. Steeds bereid (ook ongevraagd) om extra service te verlenen. Kwalitatief goed: zowel personeel als geleverd product.
Bij klacht / kritiek wordt defensief gereageerd ("ja, maar ....... ")
Snelheid van handelen / reageren
Naam: D. Aarts- Teunissen
Geslacht: vrouw
Datum: 11 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
jaarlijkse controle van Cv combiketel Eerste afspraak werd geannuleerd ivm ziekte monteur
geen werkbon ontvangen, alles via telefoon geregistreerd door monteur, tot nu toe nog geen bon met overzicht verrichtingen ontvangen??? Zou deze al wel gehad moeten hebben.
er werd voor zover ik kan beoordelen adequaat gehandeld
Naam: Avan rossum .5344sp.102
Geslacht: man
Datum: 10 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Altijd goed behandeld en nettjes achtergelaten .
Even aangeven per telefoon hoeveel wachtende je bend .dus dat vond ik zeer vervelend . en niet klantvrendelijk . kwartier toen kreeg eindelijk de jufvrouw die vroeg aan mij wat kan ik voor je doen ik op mijn beurd .volgens mij een beetje kwaad lag je te slapen nee mijn heer het is druk .dus zodoende even doorgeven hoe lang of hoeveel wachtte er voor je zijn .kan tegen woordig allemaal. mijn dank .verders geen brobleem .dank uw.
Goed en bekwaam monteurs .
Naam: A.M.G. Jansen
Geslacht: man
Datum: 10 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Zeer goede ervaring.
goede vakkennis.
Naam: J.N.H. Vroone
Geslacht: man
Datum: 10 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zeer goed
Duidelijke informatie. Niet te duur in verhouding tot andere firma's op dit gebied.
Naam: J otten
Geslacht: man
Datum: 10 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Goed en deskundig geholpen
Goede tussentijdse terugkoppeling over onderdelen die moesten worden vervangen
Naam: Carel Janssen
Geslacht: Man
Datum: 09 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zie bij "Sterke punten".,
Geen idee.
Bij de jaarlijkse controle werd een euvel aan de ketel geconstateerd, welke door Nefit verholpen moest worden. Uw medewerker heeft Nefit geïnformeerd , waarna de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Prima opgelost dus.