Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: Ton vd water
Geslacht: man
Datum: 09 mrt 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Er wordt van te voren een tijdsbestek aangegeven wanneer de monteur kan komen. Bij mij was de monteur een half uur later dan afgesproken tijd. Voor mij was dit deze keer geen probleem, maar mischien is het een suggestie als de monteur niet binnen afgesproken tijd er kan zijn dat er dan een berichtje wordt gestuurd zodat de klant weet dat de eerdere afspraken uitlopen en dat afgesproken tijd niet gehaald kan worden
Voor onderhoud netjes op tijd bericht om tijd en datum te ontvangen en om door te geven wanneer het uitkomt
Vriendelijke en naar mijn mening kundige monteurs
Naam: Kees
Geslacht: man
Datum: 09 mrt 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
De ketel functioneert perfect en tot heden storingsfrei
de snelheid van monteren van de ketel
Naam: Hans Stroo
Geslacht: man
Datum: 09 mrt 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Misschien heb ik iets gemist, maar ik dacht dat de service (via het abonnement) jaarlijks was. Misschien goed dat nog duidelijker te communiceren, bv door de nieuwe afspraak (over x maanden) al op het kaartje bij de ketel te vermelden.
Prettige service: snelle afspraak, vriendelijke medewerker en adequate , vlotte dienstverlening.
Dat medewerker ondanks lichte tegenslag vriendelijk bleef en de klus vlot afhandelde. (Ik zou er chagrijnig van kunnen zijn geworden). Hij deed extra moeite om de oorzaak goed te kunnen achterhalen.
Naam: Harrie Smits
Geslacht: man
Datum: 09 mrt 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Enquêtevragen afstemmen op hetgeen een klant als ik kan beoordelen. Voorbeelden: ik kan geen oordeel vormen over de bekwaamheid en/of kennis van jullie monteurs. Wat ik wel kan ik beoordelen is dat het probleem tot het moment van invullen van de enquête niet is teruggekomen. Om die reden hoogste score maar zegt niets over de waarde van mijn oordeel.
goede service ervaren
Naam: Leo Nederlof
Geslacht: man
Datum: 09 mrt 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Wat meer duidelijkheid wanneer ik de volgende servicebeurt mag verwachten (eens per twee jaar zou betekend hebben rond de jaarwisseling, het is nu begin maart).
Vakkennis en ongevraagde adviezen van de service monteur
Naam: F. Hijmering
Geslacht: man
Datum: 09 mrt 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Niets.
Weinig contact.
Geen klachten
Naam: Jos Kempkens
Geslacht: man
Datum: 09 mrt 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Ga zo door
Prima service, advies en ook afspraken nakomen is bijzonder belangrijk
Alles
Naam: Peter Oomens
Geslacht: man
Datum: 09 mrt 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 9
Ga zo door!!!
Keurig op tijd volgens afspraak en klantvriendelijk
Klantgerichtheid door ook uit te leggen over wat hij ging doen en waarom, dat kon ik wel waarderen.
Naam: J Lieverdink en/of MW EM Lieverdink Blomsma
Geslacht: man
Datum: 09 mrt 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Geen
Na het onderhoud uitgevoerd te hebben aan onze ketel door de monteur, bleek dat ik geen warm water meer kon krijgen. ik heb even gebeld, en niet veel later stond er al een monteur op de stoep om het euvel te verhelpen. Bleek dat de monteur na het onderhoud vergeten had om een aantal instellingen van de ketel te "resetten", is alsnog netjes opgelost, vriendelijke mensen, vandaar dat ik Kemkens wel aan kan bevelen ..
Vriendelijke monteur, eerlijk advies, ik vroeg, als ik de ketel ga vervangen, wat is dan een optie, hij zei, ik zou nog geen warmtepomp of iets dergelijks nemen, dat is in combinatie met deze woning nog niet rendabel, hij zou gaan voor een gewone verwarmingsketel.
Naam: Ernst hachmang
Geslacht: man
Datum: 09 mrt 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
geen
snelle hulp en vriendelijke monteur
goede uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden