Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: J.v.Dijk
Geslacht: man
Datum: 01 feb 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
eigenlijk geen, ben dik tevreden
omdat ik dik tevreden ben over dit bedrijf, wat ik al jaren ken.
bijna alles , alleen de geplande afspraak was een beetje later.
Naam: L.J. Siemons
Geslacht: man
Datum: 01 feb 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 9
Ga zo door. Iets anders kan ik niet zeggen.
Wanneer er klachten zijn over een storing, en die zijn zeldzaam, dan is de service snel en goed in de afwikkeling, de monteur vriendelijk en correct.
Dat er geen wezenlijke verandering is gekomen in de beoordeling t.a..v van aanvang van aanmelding bij Kemkes
Naam: Frans van Pinxteren
Geslacht: man
Datum: 01 feb 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Graag ontvang ik verslagje van de onderhoudsbeurt!
Gewoon degelijk en goed.
Betrouwbaar en goed.
Naam: Martine
Geslacht: vrouw
Datum: 01 feb 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Een app om te communiceren? Advies en kunnen aankopen producten om warmtevoorziening te verbeteren zoals thermostaatknoppen, thermostaat kastje digitaal, zonnepanelen of anders...
Flexibel, persoonlijk, eerlijk, niet te duur, meedenken in kosten reduceren voor klant.
Zie hierboven.
Naam: Van Uden (Soomers)
Geslacht: vrouw
Datum: 01 feb 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Er is ons gezegd dat er elke 2 jaar onderhoud plaats vindt. We moeten echter wel steeds zelf bellen voor een afspraak. Nog klantvriendelijker zou zijn als we hiervoor gebeld worden.
Vriendelijk, goede service
Aardige monteur, heeft uitgelegd wat hij heeft gedaan aan ketel
Naam: F. Witsiers
Geslacht: man
Datum: 01 feb 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
geen
Naam: Simon
Geslacht: man
Datum: 01 feb 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Vul u storings melding webpagina aan met de mogelijkheid om foto's en video te kunnen uploaden. De displays op moderne ketels geven veel informatie aan (fout codes en systeem druk o.a).
Een storing aan een vrij nieuwe ketel is vervelend maar Kemkens hebben het probleem snel geholpen (hopelijk want de tijd zal het leren 😉).
Reactie snelheid van uw klanten service is heel goed. Uw monteur was goed op de hoogte van het probleem van dit type ketel (had een nieuwe stuur print bij zich).
Naam: Davy de winter
Geslacht: Man
Datum: 01 feb 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Ga zo door!
omdat ze goed en betrouwbaar werk leveren
Dat ze vertellen wat ze gedaan en vervangen hebben
Naam: Kluys
Geslacht: man
Datum: 01 feb 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Geen
Naam: Dave Tunjanan
Geslacht: man
Datum: 01 feb 2019
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Lekker zo door blijven gaan!
De afspraak is direct na het service contract gepland. Dit was binnen 3 weken waarbij er een erg vriendelijke monteur kwam. De monteur vervangt dingen netjes in overleg en heeft direct de prijs over de evt meerkosten.
De monteur, erg vriendelijk en correct.