Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: Maarsen
Geslacht: man
Datum: 18 nov 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Ik ben uitstekend geholpen door een enthousiaste monteur. Afspraken werden nagekomen en konden makkelijk verzet worden
Nvt
Nvt
Naam: W. Goossens
Geslacht: man
Datum: 18 nov 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Telefoon werd snel opgenomen, afspraak de volgende dag op een moment dat voor mij goed uitkwam. Monteur keurig volgens afspraak, zag meteen het probleem en snel verholpen en uitleg gegeven wat hij deed
Naam: Svetlana Spero
Geslacht: vrouw
Datum: 18 nov 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Beste. Excellent.
Nei.
Ja
Naam: Dammers
Geslacht: vrouw
Datum: 18 nov 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Goed.
Ja. Omtrent of diegene een contract heeft bij Kemkens. Monteur wilde een rekening maken! Terwijl wij een contract hebben. Dit was onduidelijk bij de monteur. Die zag t later wel, dat t zo was.
Naam: Heller
Geslacht: man
Datum: 17 nov 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
-afgelopen jaren gezeur over betaling nota die begin januari komt; ik heb onderhoud in het najaar (dit jaar half november); ik wens pas te betalen als dienst geleverd is; wordt uiteindelijk tot nu toe toegestaan; en ik betaal meteen op dag van onderhoud -moet al vele jaren zelf maar eens bellen in oktober wanneer ik onderhoud krijg; tot dit jaar werd afspraak op dag voor éérste werk (08.00 uur) gehonoreerd; dit jaar werd moeilijk gedaan: tijdslot 8.00 - 12.00 uur. Uiteindelijk werd 08.00 - 9.00 OK bevonden; monteur was er om 8.10 uur, prima! Waarom zo'n gezeur vooraf? -monteurs doen prima werk is de ervaring, zeker ook dit jaar (=nov 2018)!
ZIE onder ervaringen: Soepeler zijn met moment van betalen of aanbieden factuur. Soepeler omgaan met afspraakverzoeken in relatie tot tijd(slot)
Technische en onderhoudskennis van de monteurs.
Naam: Claudia
Geslacht: vrouw
Datum: 17 nov 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Eerste afspraak werd op de dag zelf geannuleerd. Dit was niet prettig. Na contact alsnog monteur gestuurd.
Op de dag zelf afbellen is niet prettig Of eerder belle of iemand anders sturen
Naam: Jan Boot
Geslacht: man
Datum: 17 nov 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zorgvuldig en correct
Naam: C.A.J.M. van den Hout
Geslacht: man
Datum: 17 nov 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zeer tevreden over de service.
Naam: V M Tang
Geslacht: man
Datum: 17 nov 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Eerste dag, na het bellen van 088 5050333 via optie 3 alleen muziek of wegvallende muziek, na 6 minuten opgehangen en opnieuw gebeld, nu via optie 4. Nu wel snel reactie van een lieve mevrouw. Had geen tijd meer om te douchen.
Ja de telefonische afhandeling via optie 3, bv hoeveel wachtenden voor je, dit om de bv 30 seconden en niet alleen muziek laten horen
Ja zeer service gericht
Naam: Zeger Wijnans
Geslacht: man
Datum: 17 nov 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Prima geholpen.