Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: niet publiceren
Geslacht: vrouw
Datum: 25 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Nee
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Goed
Ik wil graag een bewijs voor de verzekering hebben dat de cv ketel een servicebeurt heeft gehad. Op papier of via de mail!!!!!
Naam: Jannie Rutten-Vergeest
Geslacht: vrouw
Datum: 25 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Tot nu toe geen klachten
Zoals gezegd: tijden iets flexibeler kunnen invullen op de website. Administratieve afhandeling kan ik nog niets van zeggen omdat dit nog moet gebeuren, had het ook open gelaten maar dat pikt deze vragenlijst niet. Ik vul hier dus voor alsnog redelijk in.
Naam: Matthijs Holsbrink
Geslacht: man
Datum: 25 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Prima ervaring
Geen verbeterpunten
Naam: Van den berg-jacobs
Geslacht: man
Datum: 24 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Accuraat
Nee
Naam: a.j.v.d.heijden
Geslacht: man
Datum: 24 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
ik heb uitstekende ervaring met de monteurs,
Naam: W.L.M. Stumpel
Geslacht: vrouw
Datum: 24 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Prettig contact
Naam: G. Mensinga
Geslacht: vrouw
Datum: 24 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Op woensdag 17 februari 2016 is de monteur geweest en heeft de wtw unit onderhouden. Op 17 februari 2015 is de monteur geweest om de verwarmingsketel te onderhouden, waarbij bleek, dat bij de installatie van de nieuwe ketel het servicecontract voor de wtw door u niet is voortgezet. Dat is in februari 2015 rechtgezet. Over het feit dat de ketel en de wtw nu in aparte jaren worden onderhouden, heb ik op 17 februari jl. telefonisch mijn ongenoegen geuit en gevraagd of dit volgend jaar, wanneer de ketel weer aan de beurt is, in 1 keer kan geschieden. Uw heer Rene (als ik de naam goed heb onthouden) gaf toe dat dit zeker een verbeterpunt is en dat beide apparaten begin 2017 in 1 keer worden gedaan. Hier reken ik dan ook op. Vwb de beoordeling van het servicebezoek, begrijp ik dat de monteur niets aan deze ongelukkige planning (die dus in mijn ogen een dikke onvoldoende verdient) kan doen; hij verdient een voldoende.
De klant er bij de aanschaf van een nieuwe ketel beter op wijzen, dat ketel en wtw twee aparte dingen zijn en dat het onderhoudscontract voor de wtw, indien gewenst, apart moet worden voortgezet.
Naam: Derks
Geslacht: man
Datum: 24 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Geen klachten werken altijd goed
Geen
Naam: Van der Zande
Geslacht: man
Datum: 24 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Heel tevreden
Neen
Naam: Margot Hendriks
Geslacht: vrouw
Datum: 24 feb 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Aardige meneer. goed en correct gewerkt. Waardering: prima.