Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.
Naam: Van heek - hermsen
Geslacht: man
Datum: 17 okt 2018
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Alles
Prima installatie.
Naam: h van laarhoven
Geslacht: man
Datum: 17 okt 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 9
was gewoon super snel op gelost gewoon top
nee
alles word super snel op gelost en een zeer goede uitleg
Naam: Ronald
Geslacht: man
Datum: 16 okt 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
heb goede ervaringen met Kemkens mbt het onderhoud, de monteur heeft veel verstand van de ketel en warmtepomp en neemt de tijd om alle vragen rustig te beantwoorden. de afspraakplanner kan wel beter want de monteur stond zonder bevestigde aankondiging toch voor de deur
zie omschrijving boven "ervaring met dit bedrijf"
zie omschrijving boven "ervaring met dit bedrijf"
Naam: Toon Jansen
Geslacht: man
Datum: 15 okt 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
prima service
geen
nee
Naam: Jan Bakkeren
Datum: 15 okt 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 9
Perfecte service.
Tijd van aankomst beter aan te geven. (voor de middag na de middag) Nu stond er dat ze tussen 8 en 5 langs zouden komen
Komen afspraken na. En vakmensen in dienst. Denken mee met de klant om afspraak te verzetten.
Naam: L Plaisier
Geslacht: vrouw
Datum: 14 okt 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Tweede jaar voor jaarlijkse controle. Prima service, aardige, nette monteurs.
Voor het maken van de afspraak heb ik drie maal een per post verzonden brief ontvangen, ook na bevestiging. Waarnaast ook nog per mail. Dat is misschien wat veel.
Netjesop tijd, nette monteur. Prima service.
Naam: Plauran
Geslacht: man
Datum: 14 okt 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Prima!
nee
nee
Naam: van Wijk
Geslacht: man
Datum: 14 okt 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Eerste keer Kemkens. Vriendelijke service monteur met duidelijk ervaring. Dat voelt prettig en zeker voor de toekomst.
Duidelijk ervaren service monteur. Dat voelt prettig en zeker voor de toekomst.
Naam: de Jongh
Geslacht: man
Datum: 14 okt 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
monteurs waren netjes en vriendelijk
Naam: Tetteroo
Geslacht: vrouw
Datum: 14 okt 2018
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
tijdens het onderhoud met het uit elkaar halen van de ketel brak er een onderdeel af. De monteur had deze niet in zijn bus en zijn collega's hadden het ook niet bij. Dit koste ontzettend veel tijd omdat deze monteur schijnbaar van het een naar het ander moest rijden. Volgens mij zou het makkelijker zijn wanneer hij het doorgeeft aan het kantoor en jullie er een zoekopdracht van maken zodat deze man direct naar het bedrijf kan rijden waar het onderdeel op voorraad was. Misschien iets om in het vervolg iets mee te gaan doen. Nu had ik van 8 tot 13.15 uur thuis moeten blijven.
ik zou graag een factuur achteraf willen krijgen per e-mail zodat ik kan zien wat/of hoe het onderdeel heet wat de monteur vervangen heeft. Lijkt me heel normaal jullie krijgen ook het geld binnen wat je moet weg boeken.