Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoekfunctie te sluiten.

Bekijk alle reviews van Kemkens

Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.

Onze klanten zijn zeer tevreden

Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10

8.2 / 10 van 29099 reviews

Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.

Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Vrouw krullen

Naam: M.L. Verheijke

Geslacht: man

Datum: 25 feb 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

prima en vlotte service
Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: P. van Dooren

Geslacht: man

Datum: 25 feb 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Mijn ervaringen met Kemkens Service zijn uitstekend.
Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Liesbeth Franssen

Geslacht: vrouw

Datum: 25 feb 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Goede service
Wat viel u in positieve zin op?

Als de monteur wordt aangekondigd tussen 08.00 en 13.00 zou het een luxe verbetering zijn als je aan kunt geven of hij als eerste (echt om 8 uur) komt of dat het in ieder geval later wordt.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: niet publiceren

Geslacht: vrouw

Datum: 25 feb 2016

Beveelt Kemkens aan: Nee

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Goed
Wat viel u in positieve zin op?

Ik wil graag een bewijs voor de verzekering hebben dat de cv ketel een servicebeurt heeft gehad. Op papier of via de mail!!!!!

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Jannie Rutten-Vergeest

Geslacht: vrouw

Datum: 25 feb 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Tot nu toe geen klachten
Wat viel u in positieve zin op?

Zoals gezegd: tijden iets flexibeler kunnen invullen op de website. Administratieve afhandeling kan ik nog niets van zeggen omdat dit nog moet gebeuren, had het ook open gelaten maar dat pikt deze vragenlijst niet. Ik vul hier dus voor alsnog redelijk in.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Matthijs Holsbrink

Geslacht: man

Datum: 25 feb 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Prima ervaring
Wat viel u in positieve zin op?

Geen verbeterpunten

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Van den berg-jacobs

Geslacht: man

Datum: 24 feb 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Accuraat
Wat viel u in positieve zin op?

Nee

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: a.j.v.d.heijden

Geslacht: man

Datum: 24 feb 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

ik heb uitstekende ervaring met de monteurs,
Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: W.L.M. Stumpel

Geslacht: vrouw

Datum: 24 feb 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Prettig contact
Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: G. Mensinga

Geslacht: vrouw

Datum: 24 feb 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Op woensdag 17 februari 2016 is de monteur geweest en heeft de wtw unit onderhouden. Op 17 februari 2015 is de monteur geweest om de verwarmingsketel te onderhouden, waarbij bleek, dat bij de installatie van de nieuwe ketel het servicecontract voor de wtw door u niet is voortgezet. Dat is in februari 2015 rechtgezet. Over het feit dat de ketel en de wtw nu in aparte jaren worden onderhouden, heb ik op 17 februari jl. telefonisch mijn ongenoegen geuit en gevraagd of dit volgend jaar, wanneer de ketel weer aan de beurt is, in 1 keer kan geschieden. Uw heer Rene (als ik de naam goed heb onthouden) gaf toe dat dit zeker een verbeterpunt is en dat beide apparaten begin 2017 in 1 keer worden gedaan. Hier reken ik dan ook op. Vwb de beoordeling van het servicebezoek, begrijp ik dat de monteur niets aan deze ongelukkige planning (die dus in mijn ogen een dikke onvoldoende verdient) kan doen; hij verdient een voldoende.
Wat viel u in positieve zin op?

De klant er bij de aanschaf van een nieuwe ketel beter op wijzen, dat ketel en wtw twee aparte dingen zijn en dat het onderhoudscontract voor de wtw, indien gewenst, apart moet worden voortgezet.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10