Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoekfunctie te sluiten.

Bekijk alle reviews van Kemkens

Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.

Onze klanten zijn zeer tevreden

Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10

8.2 / 10 van 28893 reviews

Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.

Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Vrouw krullen

Naam: A.Voets

Geslacht: man

Datum: 10 jan 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Snel en volgens afspraak, maar volgens mij is de storing niet opgelost. De cv heeft nog steeds dezelfde kuren, maar ik wacht nog even met bellen, het kan door lucht in de leidingen komen. De leidingen zijn open geweest, dus er moet nog lucht uitgeblazen worden.
Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Frans Gielens

Geslacht: man

Datum: 10 jan 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

goed
Wat viel u in positieve zin op?

nee

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
8

Naam: Ronald Crombeen

Datum: 10 jan 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Redelijk, had bij aanschaf ketel toch beter geinformeerd moeten worden als koper.
Wat viel u in positieve zin op?

Beter info..probleem is nog niet verholpen

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Rob van der Cruijsen

Geslacht: man

Datum: 09 jan 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Met spoed nieuwe badgeiser plaatsen. Later het correct aansluiten van de lucht toe/afvoer. Storing verhelpen aan nieuwe badgeiser.
Wat viel u in positieve zin op?

Interne communicatie! Ik heb duidelijke foto's gemaakt van de oude geiser en de installatie rondom de geiser. Uiteindelijk worden er verkeerde onderdelen besteld en een verkeerde geiser. Hierdoor is de montage omslachtig voorloper.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: MS van de Rhee

Geslacht: vrouw

Datum: 08 jan 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Een hele goede service. Tijd om uit te leggen hoe ik mijn nieuwe ketel bij kon vullen en alles goed gecontroleerd.
Wat viel u in positieve zin op?

Niet nodig, was hlemaal goed.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Timmers

Geslacht: man

Datum: 08 jan 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

De ervaring was goed. Alleen raar dat denketel eruit zag alsof 8 jaar oud was en pas 4 jaar oud is. Terwijl er al meerdere monteurs van Kemkens zijn geweest. Deze monteur heeft de instellingen goed gezet. Die waren door de vorige ook niet aangepast.
Wat viel u in positieve zin op?

De monteur kwam tussen 12 en 1630. Het is handiger als dit een korter tijdbestek is. Of een kwartier vantevoren een sms

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
8

Naam: lommen

Geslacht: man

Datum: 08 jan 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

goede ervaring met u medewerkers technish goed en heel correct tijdafspraken prima na gekomen dank u
Wat viel u in positieve zin op?

nu geen

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
8

Naam: Claasje Reijers

Geslacht: vrouw

Datum: 08 jan 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Kemkens is langs geweest voor controle van de ketel.
Wat viel u in positieve zin op?

- PAs in de bevestigingsmail aan dat je kunt bellen naar regio Oss of Helmond. Ik woon in Arnhem en voel me niet aangesproken tot deze regio's. - Ik werd benaderd door Kemkens, maar heb destijds een contract bij Energieservice afgesloten. Ik was in verwarring en twijfelde of ik 2 contracten bij verschillende leveranciers had (kan natuurlijk ook mijn eigen onoplettendheid zijn voor de overname). - Ik kreeg een bevestiging voor de afspraak van 10-12.00, terwijl de afspraak van 8.00-10.00 uur was gepland. Volgens de medewerker aan de telefoon die ik voor de zekerheid belde, kwam dit door een foutje in het systeem. - De eerste afspraak werd 3 minuten voor mijn geplande tijdsslot afgezegd, omdat er geen pakkingsring was bij de groothandel. Dat kan natuurlijk gebeuren. Ik was graag eerder gebeld hiervoor. Ik had nu mijn hele middag vrijgehouden.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Th Rosmalen

Geslacht: man

Datum: 06 jan 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Zeer prettig en snelle service.
Wat viel u in positieve zin op?

geen

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Hans Crans

Geslacht: man

Datum: 06 jan 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Prima service en keurig op de afgesproken tijd.
Wat viel u in positieve zin op?

Alles prima. Geen verbeterpunten.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10