Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: Cpm Van Zon kusters
Geslacht: man
Datum: 03 mei 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Eerste onderhoud ketel
Naam: Hans Kroon
Geslacht: man
Datum: 02 mei 2017
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
De snelheid van alles was geweldig. Voor zover ik het beoordelen kan is alles vakkundig en tot volle tevredenheid verlopen. Zelfs de montage kon na telefonisch overleg dezelfde dag plaats vinden, vrijdag 28 april . Een klein minpuntje was, de monteurs hadden de oude ketel en spullen buiten gezet met de mededeling dat het voor s-avonds 19.00 uur werd opgehaald. Maar dat werd na mijn telefoontje maandag 1 mei.
Mijn samenwerking met Kemkens is nog zeer kort. Er zijn zaken heel goed gegaan en zaken wat minder. Het is, voor mij, nog te vroeg om al een duidelijk beeld te vormen over het geheel.
De bereikbaarheid vind ik minder. Ik heb een aantal keren gebeld en dat duurde naar mijn mening elke keer erg lang om iemand aan de lijn te krijgen. Ik ben ook gebeld door kemkens en toen ging de telefoon twee keer over en dan werd opgehangen. Ik was dus net te laat met opnemen en als ik dan meteen terug bel duurt het erg lang om iemand aan de lijn te krijgen.
Naam: H. van Eldijk
Geslacht: vrouw
Datum: 02 mei 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Uitstekend.
Vorige monteur dit inseinen zodat hij de volgende keer wel de cartridge controleert......
De vorige monteur van 'n paar weken geleden, had er een nieuw motortje ingezet zonder de cartidge te controleren. Omdat deze vastliep was het motortje opnieuw kapot gegaan en werd vervolgens onder garantie vervangen. Nu wel een nieuwe cartridge (driewegkleppen) geplaatst.
Naam: A.R. Los
Geslacht: man
Datum: 01 mei 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
eerdere afspraak werd op de dag zelf afgebeld in verband met ziekte medewerker. Dat was voor ons vervelend omdat we die ochtend hadden geregeld thuis te zijn. Nieuwe afspraak was afgelopen vrijdag.
De onderhoudsservice is de afgelopen jaren goed geweest.
Naam: Brouwers
Geslacht: vrouw
Datum: 01 mei 2017
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
snelle levering goede service wat beloofd wordt, wordt nagekomen
zeer tevreden, ook heel netjes hoe monteurs hier binnen kwamen en weggingen, netjes voorstellen even een hand geven.
Ik werd meteen na ontvangen mailtje al gebeld, dit had voor mij iets later gemogen. Ik moest alles nog doorlezen
Naam: R. Hillebrandt
Geslacht: man
Datum: 30 apr 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Uw medewerkers zijn op tijd en denken met ons mee. En destijds bij het afsluiten van onze nieuwe ketel is er niet aan gedacht om de afvoerpijp te ondersteunen. Bij het bezoek afgelopen dinsdag 25 april is het door jullie monteurs alsnog in orde gemaakt. Onze complimenten voor deze medewerkers.
Naam: a.Gruijters
Geslacht: man
Datum: 30 apr 2017
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
betrouwbaar
was zo te vinden
alles
Naam: Kirby
Geslacht: vrouw
Datum: 28 apr 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Ik ben zeer tevreden over de monteur Ferdinand. Waar ik niet tevreden over ben is dat ik tot 2 keer toe zelf aan de bel moet trekken voor een afspraak, terwijl dit niet de afspraak in het contract is: -Mijn laatste onderhoudsbeurt was meer dan twee jaar geleden en ik moest zelf bellen om een afspraak te maken. -Na de eerste afspraak heeft de monteur melding gemaakt dat hij zsm moest terugkomen. Ik zou daarover gebeld worden. Weer niets gehoord, dus heb wederom zelf contact opgenomen.
Zoals boven beschreven, zelf contact opnemen met de klanten als dat de afspraak is
Naam: Hans
Geslacht: man
Datum: 28 apr 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
alles top en een vriendelijke en vakbekwame monteur.
nee
n.v.t.
Naam: Trudy Rutten
Geslacht: man
Datum: 28 apr 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
goed
nee, eigenlijk niet
duidelijke informatie, zeer klantvriendelijk