Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Naam: WJG Renders
Geslacht: man
Datum: 01 dec 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Met de aanschaf van onze verwarmings ketel ons niet goed voor gelicht over het verschil van KOPEN of HUREN EN ZITTEN WE NOG MEERDERE JAREN VAST AAN HET KONTRAKT WIJ HADDEN NOOIT GETEKREND VOOR HUREN ALS WIJ ALLES GEWETEN HADDEN IK VIND DIT SLECHT EN NIET GOED VOOR JULLIE BEDRIJF iK VRAAG MIJ AF OF DAAR NOG IETS AAN TE DOEN IS ZONDER EEN GROTE BOETE MOETEN TE BETALEN
Betere voorlichting bij aanschaf van verwarmings ketels
zie ervaring van u bedrijf
Naam: Verkuijlen
Geslacht: man
Datum: 01 dec 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Goede en prettige samenwerking. Komen afspraken goed na en een duidelijke uitleg.
Geen
Goede service
Naam: Jan Gooskens
Geslacht: man
Datum: 01 dec 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Tot nu toe goed
De monteurs beter opleiden ten aanzien van de Nest thermostaat, daar weten ze te weinig van zodat ze ook geen goede uitleg kunnen geven.
Als wordt snel geregeld
Naam: Kronenberg
Geslacht: man
Datum: 01 dec 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Het probleem werd vlot verholpen ( kapot expansievat). In tegenstelling tot de afspraak met de telefoniste werd niet de onderhoudsbeurt uitgevoerd die gepland stond voor 16 november, maar die door ziekte van de monteur nog niet was uitgevoerd.
Het probleem werd snel opgelost
Naam: Gerie Bouwhuis
Geslacht: man
Datum: 01 dec 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Regelmatig onderhoud van de ketel. Nu ben ik gepensioneerd. In mijn vorige loopbaan als wijkbeheerder van Talis heb ik veel contact gehad met Kemkens en heb hier goede herinneringen aan.
Mogelijk volgende keer dezelfde monteur??
Prima service. Goede uitleg over werkzaamheden door de monteur.
Naam: H Broeksteeg
Geslacht: vrouw
Datum: 30 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Prima op 1 puntje na, zie onder
De ketel is maandag geplaatst en ze zouden de oude restanten nog op komen halen. Het is nu woensdagavond 5 voor middernacht en 't staat er nog!!! Ik zal morgen wel even bellen waar ze blijven maar dat zou niet nodig moeten zijn
Heel snel terwijl dat niet echt nodig was
Naam: Hermien
Geslacht: vrouw
Datum: 30 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
goed contact , ik heb zelf de datum 2 x veranderd en is goed gegaan, alleen was op de dag zelf tussen 8-10 uur afgesproken, monteur kwam 10.45 uur, dat was even lastig, ivm afspraak die ik had.
als men niet op tijd kan komen, graag even bellen!
fijn dat je zelf de datum kan veranderen
Naam: Hans Hendriks
Geslacht: Man
Datum: 30 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Redelijk goed.
Een maal onderhoud gehad. Was vergeten. De gaskraan en afvoerslang aan te sluiten. Minpuntje.
Goede service
Naam: Harreie van de Donk
Geslacht: man
Datum: 30 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Storingsmonteur was keurig op het afgesproken moment gekomen, nadat ik het probleem uitgelegd is hij een onderzoek gestart. Hij kwam tot de conclusie dat het niet aan de CV ketel maar aan de nieuwe thermostaat (Nest) lag. Hij zou dat aan het kantoor door geven en die zouden dan contact met mij opnemen. 2 dagen verder, nog steeds niets gehoord van Fa. Kemkens
Als de monteur tot de conclusie komt dat het niet aan de CV ketel, maar aan de Nest thermostaat (3 weken oud) dan verwcht ik wel dat de Fa Kemkens z.s.m. contact opneemt en verteld hoe het gaat worden opgelost.
Nee
Naam: van Os
Geslacht: vrouw
Datum: 30 nov 2016
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Zowel positieve als negatieve punten. Naar aanleiding van mijn informatie-aanvraag kreeg ik al vrij snel een offerte. Door omstandigheden hebben we dit even laten rusten. Opmerkelijk was dat de verkoper geen enkele moeite heeft gedaan om nog contact met ons te leggen nav de offerte. Toen ik belde om een afspraak te maken werd mij verzocht eerst de offerte terug te sturen, waarn snel contact zou worden opgenomen voor een afspraak. Dat gebeurde helaas niet. Uiteindelijk moest ik zelf maar weer bellen voor een afspraak. Die kon gelukkig wel snel worden gemaakt. De afspraak moest iets worden verzet, maar dit gebeurde allemaal heel correct. De jongens waren ook mooi op tijd en hebben hun werk goed gedaan. Toen bleek dat de bijgeleverde kapjes te groot waren, zijn ze snel kleinere kapjes gaan halen. Wel jammer was dat ze wat troep hebben achtergelaten. De oude ventilatie en toebehoren waren ze vergeten mee te nemen en stonden nog bij de voordeur. Ik werd wel netjes door de monteur opgebeld dat de spullen later die dag zouden worden opgehaald, ik hoefde daar niet voor thuis te blijven. Helaas stonden de spullen er aan het einde van de dag nog. De dag erna gebeld met het verzoek de spullen alsnog op te halen, zou geregeld worden. Helaas niet gebeurd en de dag erna dus nog maar eens bellen. Toen zijn de spullen wel netjes opgehaald. Technisch gezien is alles in orde, organisatorisch gezien kan het nog wat beter.
De verkoper mag wat meer pro-actief zijn. Ik begrijp dat ventilatiesystemen waarschijnlijk minder opleveren dan cv-installaties, maar ik vond het erg jammer dat het initiatief telkens bij mij als klant vandaan moest komen. Als ik een offerte terug stuur en mij word verteld dat er contact opgenomen wordt voor een afspraak, dan verwacht ik op korte termijn een telefoontje. Ook kan vind ik de website niet heel duidelijk, vooral als het gaat om de service-abonnementen.
Ventilatiesysteem is snel en kundig geinstalleerd. Monteurs waren aardig en netjes.Toen bleek dat de bijgeleverde kapjes te groot waren zijn ze snel kleinere kapjes gaan leveren. Dat vond ik erg netjes.