Bekijk alle reviews van Kemkens
Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.
Onze klanten zijn zeer tevreden
Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10
Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.
Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.
Naam: Wedemeier
Geslacht: vrouw
Datum: 20 jan 2017
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Ik heb nog steeds geen onderhoudsovereenkomst van jullie ontvangen. Lijkt me toch wel essentiëel.
Mijn aanmelding was kwijtgeraakt en Kemkens was telefonisch heel slecht bereikbaar.
Als ik de overeenkomst heb ontvangen ben ik er blij mee. De monteur was geweldig bij de eerste afspraak.
Naam: f petersen
Geslacht: man
Datum: 20 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
monteur was te laat op afspraak ca 1 uur degelijke en goede informatie over de aangetroffen ketel goede reparaties onderhoud en gedegen adviezen gegeven
enige smetpuntje wegnemen door even de cliënt te informeren dat het later wordt....
in vorige woning in elst gld had ik ook onderhoudscontract en alles zeer naar tevredenheid
Naam: De Graaf
Geslacht: vrouw
Datum: 20 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Prima service
-
-
Naam: Boer J.C.
Geslacht: man
Datum: 20 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Positief buiten de vraag dat ik deze afspraak onderhoudsbeurt met jullie regelde!
De aanleiding van deze onderhoudsbeurt verdient geen schoonheidsprijs! Zeker als monteur dan ook nog aangeeft dat service beurt echt nodig was, zelfs een watermeter stuk was en er te weinig water in de verwarmingsinstallatie aanwezig was. En dat binnen 2 jaar, waar nooit iemand van jullie en controle onderhoud uitvoerde, terwijl dit beloofd was.
Monteur was een positieve medewerker, vriendelijk en zag wat er moest gebeuren. Dus gewoon weg en deskundige monteur.
Naam: A.H.C.M. Tra
Geslacht: man
Datum: 19 jan 2017
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Zoals boven reeds beschreven is alles naar onze wens goed verlopen.
Goede service, prettig personeel, goede uitleg.
Geen. Ga zo door.
Naam: Paul Koekelkoren
Geslacht: man
Datum: 19 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 8
Een SMS EN mail ter herinnering aan de afspraak was wel wat veel, maar goed, dat kan geen kwaad. De monteur was zeer vriendelijk en correct. Zover ik weet gaf hij ook de informatie die ik nodig heb.
Naam: MJE Quint
Geslacht: man
Datum: 19 jan 2017
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Op zich was de installatie goed gegaan,alleen de tijdsafspraak was niet correct. De afspraak was telefonisch 10.00 uur half elf. Ze stonden echter al om 8.00 uur op de stoep. Verder verliep alles vlot. Na volgde een korte uitleg van de thermostaat. Daar zullen we nog wat mee moeten stoeien, maar het verzoek om de dag-nacht temperatuur er in te zetten, werd door de monteur gedaan. Nadat de monteur weg was, werd de rommel ook nog dooreen bedrijf opgehaald. Prima geregeld.. Toen bleek dat de CV niet warm werd en ik Kemkens belde kwam direct een ervaren servicemonteur om een los draadje aan te draaien. En twee dagen later verscheen er nog een controleur om alles nog eens door te lopen die gaf ook nog de nodige tips. Kortom wij zijn zeer tevreden.
Over de werking van de CV ketel en de thermostaat kan ik nog niet veel zeggen, omdat hij er pas net hangt. Maar de installatie was prettig en vakkundig.
Na de installatie was er eigenlijk geen tijd om te controleren af alles wel goed was. Dat is nu achteraf gedaan de de servicedienst, daarna kwam er nog een controleur om alles na te lopen, die had eigenlijk niet alle gegevens, omdat hij nog niet op het nieuwe slimme internetsysteem, (dus met zijn tablet niet overal internet te hebben) was aangesloten. Dat is eigenlijk jammer.
Naam: Ben Lippens
Geslacht: man
Datum: 19 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
Om 5 uur 's morgens opgestaan omdat we om 6 uur weg moesten. Koud in huis ondanks dat thermostaat goed was ingesteld. in de loop van de ochtend gebeld met Kemkens. Uitgelegd dat we niet thuis waren en toch een oplossing zochten om probleem (nieuwe ketel staat er pas ongeveer 6 weken en toch al storing) liefst dezelfde dag op te laten lossen. Voorgesteld dat monteur zich bij vrienden van ons (enkele huizen verder) zou melden en dat die dan met de monteur mee zou gaan. Was mogelijk. Eind van de dag gebeld met vriend die ons vertelde dat e.e.a. was opgelost. Dus 's avonds thuis gekomen in weer een warm huis.
Service is zonder meer goed maar ik weet niet of Kemkens zich daarin onderscheidt t.o.v. andere bedrijven. Ken al jaren lang alleen maar Kemkens en kan dus niet vergelijken.
Naam: J. Meijers
Geslacht: man
Datum: 19 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
voorkomend en correct
alleen maar goede ervaringen
Nog geen nieuwe producten betrokken. Betreft tot nu toe onderhoud cv (dit met een onderhoudsabonnement)
Naam: de jong
Geslacht: man
Datum: 18 jan 2017
Beveelt Kemkens aan: Ja
Geeft Kemkens een beoordeling van: 10
goede ervaring vriendelijke monteurs