Druk op ENTER om te zoeken of ESC om de zoekfunctie te sluiten.

Bekijk alle reviews van Kemkens

Wij zijn constant bezig om onze dienstverlening te perfectioneren, daarom zijn wij bijzonder geïnteresseerd in de mening van onze klanten en bieden wij hen de mogelijkheid om onze dienstverlening op gebied van cv-ketels, service & onderhoud, isolatie, ventilatie en zonnepanelen te beoordelen. Deze reviews worden onafhankelijk verzameld door The Feedback Company.

Onze klanten zijn zeer tevreden

Ze geven ons gemiddeld een beoordeling van 8.2 van de 10

8.2 / 10 van 28709 reviews

Goede prijs kwaliteit verhouding. Afspraken nagekomen. Nette wijze van afwerken. Nette nazorg.

Duidelijke tekening van de meterkast.
Met hierop duidelijk wie wat is zowel van de zonnepanelen als elektra.

Vrouw krullen

Naam: Carel Janssen

Geslacht: Man

Datum: 09 nov 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Zie bij "Sterke punten".,
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Geen idee.

Wat viel u in positieve zin op?

Bij de jaarlijkse controle werd een euvel aan de ketel geconstateerd, welke door Nefit verholpen moest worden. Uw medewerker heeft Nefit geïnformeerd , waarna de werkzaamheden zijn uitgevoerd. Prima opgelost dus.

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: pelkmans

Geslacht: man

Datum: 09 nov 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

snel en corect behandeld
Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
8

Naam: serge van kalmthout

Geslacht: man

Datum: 09 nov 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Prima, snel en goed geregeld, zeer tevreden.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Kemkens wel/niet aanbevelen?

nee

Wat viel u in positieve zin op?

alles is uitstekend geregeld.

Beoordeling in scores
Bekwaamheid van de monteurs van Kemkens
10

Naam: Piet Persons

Geslacht: man

Datum: 09 nov 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

monteur was zeer goed en werkte netjes. ook zeer vriendelijk in omgang
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

bij het inloggen voor serviceafspraak is er geen mogelijkheid om opmerkingen te plaatsen zoals een kapot expansievat. Heb hierover een aparte mail gestuurd, maar de communicatie tussen de afdelingen loopt niet goed. Adres enzovoort weer opgegeven maar de opmerkingen zijn niet door gekoppeld naar de monteur. Hierdoor was er geen goed expansievat in de servicebus aanwezig. Gelukkig voor mij moest de monteur, door een vervelende prive-omstandigheid die hem gebeurde, toch terugkomen. Hierna prima opgelost, maar de fin. afwikkeling is nog niet afgewerkt.

Wat viel u in positieve zin op?

nazorg en update van de remeha -ketel is prima

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: c.kunnen

Geslacht: man

Datum: 08 nov 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Prima service!
Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Ellen Hawinkels

Geslacht: vrouw

Datum: 08 nov 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

op zondag storing, gebeld om 11.00uur tegen 13.30 was monteur aanwezig. zeer correct drukmeter vervangen, helaas viel alles 's avonds weer uit. Maandagavond opnieuw monteur , weer zeer correct, nieuwe ontstekingspen bested, daar is het wachten nu op.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

even een belletje wanneer de monteur er aan komt ...zou heel handig zijn !!!

Beoordeling in scores
Nakomen van afspraken
10

Naam: Ben Schoonens

Geslacht: man

Datum: 08 nov 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Een correct en snel reagerende verkoop afdeling gaat vooraf aan een goed informerende afdeling planning. Bij de installatie ging wat mis, de back-up door de storingsdienst was absoluut top. Kemkens is soms wat moeilijk bereikbaar, tot tweemaal toe werd ik iets meer dan vijf minuten lang gevraagd of ik nog een momentje geduld had. Als je dat kunt opbrengen wordt je daarvoor beloond door uiterst behulpzame medewerkers.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Kemkens wel/niet aanbevelen?

Zie mijn opmerking over de bemanning/bevrouwing van de telefooncentrale.

Wat viel u in positieve zin op?

Conform mijn verwachtingspatroon

Beoordeling in scores
Bekwaamheid van de monteurs van Kemkens
8

Naam: Lenie

Geslacht: vrouw

Datum: 08 nov 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Tot nu toe goed. De eerste dag moest ik savonds al bellen omdat de verwarming niet werkte. Je belt dan naar Kemkens en krijgt een antwoord apparaat die je vertelt welk tel.nr je moet gebruiken voor spoed gevallen, de persoon die zegt dit zo vlug dat je nog niet de tijd krijgt een pen te pakken en niet eens een herhaling, waardoor je weer opnieuw moet bellen en klaar zitten met een pen en heel goed luisteren en vlug op schrijven. Het is me gelukt en gelukkig kwam savonds nog een monteur. Bij instalatie ketel vergeten een kabeltje aan te sluiten. Ikzelf was niet thuis maar mijn 21 jarige zoon wel. Mijn vraag, wordt een nieuwe ketel niet getest en alle verwarming nagelopen of deze warm worden . De verwarming werkt tot nu toe goed en de slimme thermometer werkt ook , alleen nu nog leren om mee om te gaan
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Kemkens wel/niet aanbevelen?

Zie boven bij ervaring met bedrijf

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid en service

Beoordeling in scores
Bekwaamheid van de monteurs van Kemkens
8

Naam: Karin

Geslacht: vrouw

Datum: 07 nov 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 8

Goed vakmanschap.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Kemkens wel/niet aanbevelen?

Ontluchting verwarming. Deze is tot op heden nog niet goed.

Wat viel u in positieve zin op?

---

Beoordeling in scores
Bekwaamheid van de monteurs van Kemkens
10

Naam: maselaman

Geslacht: man

Datum: 07 nov 2016

Beveelt Kemkens aan: Ja

Geeft Kemkens een beoordeling van: 10

Telefonisch een aantal medewerkers gesproken.Men is uiterst vriendelijk behulpzaam. Maar er schortte iets aan de interne communicatie.Men was( te) laat op de hoogte dat de installatie al had plaatsgevonden. Maandag zijn 2 jongemannen de cv komen installeren. Zij hebben hard gewerkt van pakweg 10.30 tot 's middags 16.00 uur inclusief pauze, waarbij mijn vrouw ze nog in de tuin van koffie heeft voorzien. Tijdens het werk diverse malen contact gehad met de thuisbasis, Vooral omdat men pas de eerste gewerkt heeft met de Nest Learning Thermostaat.Men was ook niet op de hoogte met het wel of niet installeren van de condensafvoer. Met een emmer is de boel provisorisch geregeld met de belofte dat in later stadium een monteur nog zou terugkeren voor de juiste afwerking. ( Er is hier nog geen afspraak over gemaakt.) Oude cv is later opgehaald en dat is me ook verteld. Mijn indruk is overwegend positief over de jongens.
Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Kemkens wel/niet aanbevelen?

de monteurs volledig informeren voordat ze op karwei gaan.ik had veel meer willen vragen over de werking van de thermostaat maar ik merkte dat ook voor hen alles nieuw. althans zo kwam het over.

Wat viel u in positieve zin op?

Jazeker! vlotte info en prima medewerkers via telefoon. Technisch know how is oke. Thermostaatkennis was in pril stadium maar men werd vanuit thuisbasis zg begeleid. Top.

Beoordeling in scores
Bekwaamheid van de monteurs van Kemkens
8